Loading…

EKO TUNING

Ekologiczny Tuning Samochodów w Warszawie
Kontakt

Minimalne spalanie Ford Mondeo MK5 2.0 Ecoboost 240KM w trasie. Eco driving



Minimalne spalanie przy jeździe o kropelce Fordem Mondeo Mk5 2.0eb 240KM w trasie. To mój pierwszy eco-driving. Wynik moim zdaniem niezły jak na 240KM i 2.0 turbo benzynę.
https://www.facebook.com/FastLifeVlogRS/
Instagram @fastlifevlog

Pobrane z Youtube Chiptuning i eko tuning Warszawa jest rozwiązaniem dla kierowców w stolicy, dla których duże znaczenie ma ekonomia jazdy, nasz Warsztat samochodowy pomaga w zmniejszeniu spalania i ekologicznym tuningu auta.

Co to jest eko tuning?
Eco tuning polega na elektronicznej zmianie oprogramowania sterowników silnika. Zabieg ten zwiększa moment obrotowy jednostki napędowej i poprawia jej osiągi, jednak jego głównym celem jest poprawa ekonomii jazdy.

21 thoughts on “Minimalne spalanie Ford Mondeo MK5 2.0 Ecoboost 240KM w trasie. Eco driving

  1. Pojęcie miasto tutaj do tego pomiaru za bardzo nie pasuje. Miasto to jazda od ronda do świateł i do kolejnego skrzyżowania z prędkością do 55km/h 😉
    Skoro większość drogi jedziesz na tempomacie blisko 90km/h to już jest bardziej trasa. Tutaj i ja w MK4 z tym motorem zszedłem do 7,2.

  2. Ło Boziu, co za wyniki! Mój Fusion 2.0 240KM (skrzynia automat, AWD) z 2017 nie chce zejść poniżej 10.5 litra (autostrady, 130-160 km/h)! W mieście (Kraków) żłopie nawet 16 litrów! Co prawda nie uprawiałem tak ekstremalnego eco-driving'u, ale coś mi się bardzo nie widzi, żeby osiągnąć chociaż te 9 na sto!
    Do baku leję PB95. Olej chwilę temu wymieniony – AMSoil Signature 100% Synthetic 5W-30. Przymierzam się do wymiany statycznej oleju w skrzyni, bo przebieg już prawie 55K km.
    Jakieś pomysły czemu takie mam wyniki spalania? Porady?

  3. super filmiki.2 miesiące temu dzięki Twoim oceną podjąłem decyzje o zakupie forda z taką jednostką( z USA ale praktycznie wszystko to samo). Zainspirowałeś mnie także do zbadania spalania w moim fordzie na autostradzie przy rożnych prędkościach (dystans po ok 30 KM) na tempomacie .Jeżeli mogę zostawię link do tego filmiku.
    https://www.youtube.com/watch?v=8ywWlhbydJc

  4. Nie do końca się zgodzę że ecodriving zle wpływa na silnik i osprzęt owszem jeśli się ktoś zle za to zabierze i zacznie zle redukować biegi to na pewno zamiast oszczędności narobi sobie dużych kosztów wszystko jest dobre ale jak zachowa się w tym umiar i zrobi z głową bo ecodriving to duże oszczędności ale zeby zobaczyć oszczędności to trzeba trochę przejechać bo jedna albo dwie krzyżówki nic nie dają

  5. Czy nie może być to spalanie jakoś tabelarycznie pokazane na końcu lub początku filmu i oznaczone timestampem gdzie jest? Nie chce mi się oglądać 14 minut filmu by szukać w nim tych kilku słów jakie spalanie jest. Ogólnie filmy są fajne, ale są rozwleczone. Tego przesłuchałem pierwsze trzy minuty i zamiast o spalaniu jest gadanie jak się wymawia wersję titanium…

    Druga sprawa to jest to, że spalanie na kompie, ma się często nijak do spalania wyliczanego spod dystrybutora (czyli tankuje po sam korek, wyjeżdżam, tankuje ponownie i z przejechanych km wyliczam ile spalił). U mnie w Toyocie różnica (wartość podawana na l/100km) to od 0,2l na bardzo długich trasach jadąc wolno, poprzez ok. 0,5 – 1l jadąc koło 140 – 150 na autostradzie i do 2l w mieście na krótkich trasach, gdzie silnik się dobrze nie ugrzeje. Więc czasami komputer pokazuje mi np. 6l a po tankowaniu mam np. 7,7 z obliczeń.

  6. U mnie mk4 2.0 240 kunia plus chip jazda o kropelce ~50km normalna droga i dalej autobana z tempomatem na 95km/h pokazalo po 100km 6.2 litra… ile jest w rzeczywistosci nie wiem…trzeba by testa z tankowaniem do pełna.

  7. Dobry test
    Ja w moim Ford Fusion 2016(wersja USA mondeo) silnik 2.5l 177 KM w dojazdach miejskich do pracy (jakieś 7 kilometrów) w normalnej jeździe (nie eco nie żyleta) spala mi średnio 11.5l LPG(sprawdzane na "lejku"), oczywiście na komputerku jest poniżej 10 😉
    Pozdrawiam

Dodaj komentarz