Wszelkie pytania związane z poradami, zakupem auta i eksploatacją proszę kierować w komentarzach pod filmem, w polu dyskusja, czy też w grupie „moto doradcy”, w innych kwestiach wspolpraca@motodoradca.tv
Pobrane z Youtube Chiptuning i eko tuning Warszawa jest rozwiązaniem dla kierowców w stolicy, dla których duże znaczenie ma ekonomia jazdy, nasz Warsztat samochodowy pomaga w zmniejszeniu spalania i ekologicznym tuningu auta.
Co to jest eko tuning?
Eco tuning polega na elektronicznej zmianie oprogramowania sterowników silnika. Zabieg ten zwiększa moment obrotowy jednostki napędowej i poprawia jej osiągi, jednak jego głównym celem jest poprawa ekonomii jazdy.
Related
22 thoughts on “I dobrze, że producenci oszukiwali przy testach spalania!”
Remontowałem skrzynie biegów DSG w VW T5 z 2010r auto miało przejechane 270 tys. Klijęt mówił że jest to trzeci silnik w tym samochodzie 2.0 tdi biturbo. To jest śmiechu warte żeby silnik trzy krotnie nie wytrzymał 100tys.
Tak rozstałem się z Volvo V70 2.4 diesel z 2003 roku. W Holandii , 520€ na kwartał- większy podatek niż wartość samochodu. He he A teraz służbowe elektryczne hybrydy Toyoty PROACE . Ten agregat prądotwórczy pije benzyny ..
Czy te barany z UE nie wiedza ze jak auto bedzie mialo małą pojemnosc i duzo koni to nie przejedzie tyle co starsze jednostki i UWAG auta 15 letnie beda zlomowane i ten caly szrot bedzie do utylizacji i jakie to sa zanieczyszczenia. Lepiej zrobic auta ktore milion przejadą i mniej złomu wyprodukowac. A moze o to chodzi zeby złomować.
Mercedes-Benz 3,2cdi 2001 rok niecałe 200 kucy szczerze nie wiem ile producent mówił że ma palić ale tragedii niema cykl mieszany ok 10 do 11 chyba że się śpieszę to więcej 😜a dodam że automat pozdro
Ale wy macie problemy. I dobrze że są takie normy. Już i teraz z powodu zmian klimatycznych są takie susze że rolnictwo ma spore problemy a rolnik to producent żywności jak wiecie
Polecam odchudzic auto i zmniejszyc opory toczenia da to wzglednie poł litra mniej na srednim autku . (kupić oponki easy saver i jakies waskie felgi … i należy wyjąc zapas w zamian włożyć spray do kół)
Montaż i produkcja części wytrzymujących przebiegi do 200 000 kilometrów nie sposób uznać za działalność ekologiczną. W latach 2008-2018 roku wszystkie fabryki produkujące samochody osobowe w Europie wyemitowały niemal 120 milionów ton dwutlenku węgla.
Światem rządzą śmierdzące jak papier toaletowy – pieniądze . I co zrobisz jak ich masz za mało ? Poddajesz się lobbystom którzy tylko liczą papier toaletowy i wciskają kit bo chcą zarobić .
W pełni się z tym zgadzam! A oto moja krótka historia siedmioletniej obserwacji tego, co dzisiaj wyprawiają producenci na przykładzie FORDA. Z góry uprzedzam, że lubię tą markę i byłem przez 7 lat posiadaczem Forda Focusa MK3. Nabyłem go w 2012 roku. Było to auto z silnikiem 1.6 Ecoboost o mocy 150KM budowanym w technologii downsizing. Jest to czterocylindrowa, turbodoładowana jednostka napędowa – silniczek szybki, dynamiczny, a samo auto bardzo przyjemne w prowadzeniu. W tym samym bodajże roku FORD zdobył nagrodę silnika roku , a mowa tu o słynnym ECOBOOST 1.0, czyli turbodoładowanej, trzycylindrowej jednostce z której wyciśnięto 125KM. Gdy byłem na etapie zakupu, sprzedawca z uporem maniaka próbował mi wcisnąć auto z tym właśnie silnikiem. Nie poddałem się tłumacząc, że nie potrzebuje w aucie z budą w kombi silnika od "kosiarki". Czas pokazał, że miałem rację, a silnik, który zdobył nagrodę roku okazał się awaryjny. Ogólnie benzynowe silniki Forda wypuszczane na rynek w tamtym czasie cierpiały na dolegliwości układu chłodzenia, w w/w Ecoboost 1,0 objawiało się to pękającymi blokami silnika, mój 1,6 Ecoboost również przeszedł jedną akcję serwisową modyfikującą układ chłodzenia. Po 120.000km padła mi turbina. Jak łatwo się domyśleć wymiana turbiny mocno wyczyściła mi kieszenie. Po przekroczeniu 130.000km zdecydowałem się sprzedać auto. Z czystej ciekawości sprawdziłem co obecnie, tj. w 2019 roku oferuje FORD. Obecnie FORD oferuje Focusa ACTIVE z turbodoładowanym, TRZYCYLINDROWYM silnikiem 1,5 Ecoboost o mocy 180KM!!! Ciekawe ile to pojeździ??? …
2005 subaru impreza wrx spalanie mam od 10 na 100km do 25 na sto w zaleznosci jak go deptam ile producent pisal? A co mnie to interesuje to auto ja chce wiedziec ile koni i jaki moment obrotowy a nie pierdoly wracajac do tematu nienawidze tego elektrycznego gowna wole syrenka jezdzic niz tesla czy innym elektrykiem
Auto to własność prywatna i nikomu nic do tego, czym jeżdżę. Jedyne normy, jakie powinna być przestrzegane to normy bezpieczeństwa. To oczywiście utopia.
Elektryki nie są przyszłością motoryzacji. A na pewno nie całej. Nadają się , i nadawać będą tylko do dystansów miejskich i podmiejskich. Ludzkość dziś nie zna żadnej lepszej substancji czy pierwiastka nadającego się do budowy akumulatorów niż lit. Oczywiście taka substancja musiała by być stabilna chemicznie i fizycznie, oraz realna kosztowo do zastosowania. Elektryki nie nadają się do jazd średnio i długodystansowych, dla służb, dla wojska, dla transportu ciężkiego ( autobusy i ciężarówki). Prawdziwa nowość i zastępstwo dla spalinówek węglowych powstaje w Japoni – wodór. Europa postawiła na złego konia.
Wobec tego, z Okazji nadchodzących Świat, chciałbym wam wszystkim życzyć, dużej ilości spalin i smogu, a waszym dzieciom, chorób nowotworowych i wieńcowych z powodu kochanego przez większość " prawdziwych kierowców" zanieczyszczenia środowiska.
Kary karami ja jestem ciekaw kto ten hajs z tych kar przytula. Tak samo w przypadku foliowych reklamówek. Gdyby zależało im na środowisku należało by zakazać produkcji tych torebek a nie pobierać od nich opłaty. I tu znów pytanie kto ten hajs przytula…
Remontowałem skrzynie biegów DSG w VW T5 z 2010r auto miało przejechane 270 tys. Klijęt mówił że jest to trzeci silnik w tym samochodzie 2.0 tdi biturbo. To jest śmiechu warte żeby silnik trzy krotnie nie wytrzymał 100tys.
Tak rozstałem się z Volvo V70 2.4 diesel z 2003 roku. W Holandii , 520€ na kwartał- większy podatek niż wartość samochodu. He he A teraz służbowe elektryczne hybrydy Toyoty PROACE . Ten agregat prądotwórczy pije benzyny ..
Czy te barany z UE nie wiedza ze jak auto bedzie mialo małą pojemnosc i duzo koni to nie przejedzie tyle co starsze jednostki i UWAG auta 15 letnie beda zlomowane i ten caly szrot bedzie do utylizacji i jakie to sa zanieczyszczenia. Lepiej zrobic auta ktore milion przejadą i mniej złomu wyprodukowac. A moze o to chodzi zeby złomować.
Mercedes-Benz 3,2cdi 2001 rok niecałe 200 kucy szczerze nie wiem ile producent mówił że ma palić ale tragedii niema cykl mieszany ok 10 do 11 chyba że się śpieszę to więcej 😜a dodam że automat pozdro
Ludzie ! Nie dajmy się pokonać ekoterrorystom! Blokujmy to!
Ale wy macie problemy. I dobrze że są takie normy. Już i teraz z powodu zmian klimatycznych są takie susze że rolnictwo ma spore problemy a rolnik to producent żywności jak wiecie
Za ile UE może upaść!?
Eko- świry z UE!
TRWAŁOŚĆ nie żywotność!!! Poza tym świetny materiał😜😎
Polecam odchudzic auto i zmniejszyc opory toczenia da to wzglednie poł litra mniej na srednim autku . (kupić oponki easy saver i jakies waskie felgi … i należy wyjąc zapas w zamian włożyć spray do kół)
Montaż i produkcja części wytrzymujących przebiegi do 200 000 kilometrów nie sposób uznać za działalność ekologiczną. W latach 2008-2018 roku wszystkie fabryki produkujące samochody osobowe w Europie wyemitowały niemal 120 milionów ton dwutlenku węgla.
Światem rządzą śmierdzące jak papier toaletowy – pieniądze . I co zrobisz jak ich masz za mało ? Poddajesz się lobbystom którzy tylko liczą papier toaletowy i wciskają kit bo chcą zarobić .
W pełni się z tym zgadzam! A oto moja krótka historia siedmioletniej obserwacji tego, co dzisiaj wyprawiają producenci na przykładzie FORDA. Z góry uprzedzam, że lubię tą markę i byłem przez 7 lat posiadaczem Forda Focusa MK3. Nabyłem go w 2012 roku. Było to auto z silnikiem 1.6 Ecoboost o mocy 150KM budowanym w technologii downsizing. Jest to czterocylindrowa, turbodoładowana jednostka napędowa – silniczek szybki, dynamiczny, a samo auto bardzo przyjemne w prowadzeniu. W tym samym bodajże roku FORD zdobył nagrodę silnika roku , a mowa tu o słynnym ECOBOOST 1.0, czyli turbodoładowanej, trzycylindrowej jednostce z której wyciśnięto 125KM. Gdy byłem na etapie zakupu, sprzedawca z uporem maniaka próbował mi wcisnąć auto z tym właśnie silnikiem. Nie poddałem się tłumacząc, że nie potrzebuje w aucie z budą w kombi silnika od "kosiarki". Czas pokazał, że miałem rację, a silnik, który zdobył nagrodę roku okazał się awaryjny. Ogólnie benzynowe silniki Forda wypuszczane na rynek w tamtym czasie cierpiały na dolegliwości układu chłodzenia, w w/w Ecoboost 1,0 objawiało się to pękającymi blokami silnika, mój 1,6 Ecoboost również przeszedł jedną akcję serwisową modyfikującą układ chłodzenia. Po 120.000km padła mi turbina. Jak łatwo się domyśleć wymiana turbiny mocno wyczyściła mi kieszenie. Po przekroczeniu 130.000km zdecydowałem się sprzedać auto. Z czystej ciekawości sprawdziłem co obecnie, tj. w 2019 roku oferuje FORD. Obecnie FORD oferuje Focusa ACTIVE z turbodoładowanym, TRZYCYLINDROWYM silnikiem 1,5 Ecoboost o mocy 180KM!!! Ciekawe ile to pojeździ??? …
2005 subaru impreza wrx spalanie mam od 10 na 100km do 25 na sto w zaleznosci jak go deptam
ile producent pisal? A co mnie to interesuje to auto ja chce wiedziec ile koni i jaki moment obrotowy a nie pierdoly wracajac do tematu nienawidze tego elektrycznego gowna wole syrenka jezdzic niz tesla czy innym elektrykiem
Ta przekleta unia zabila europe a teraz zabije motoryzacje brawo unici bedziecie jezdzic na osiolkach osly na oslach
Auto to własność prywatna i nikomu nic do tego, czym jeżdżę. Jedyne normy, jakie powinna być przestrzegane to normy bezpieczeństwa. To oczywiście utopia.
Zaraz nie będzie opłacało mi się robić prawka bo kupić auto będzie trzeba nowe bo niskie splanaie i z starymi będzie problem
BMW E39 530i bez gazu niech mnie spalanie w wydech cmokanie.
Elektryki nie są przyszłością motoryzacji. A na pewno nie całej. Nadają się , i nadawać będą tylko do dystansów miejskich i podmiejskich. Ludzkość dziś nie zna żadnej lepszej substancji czy pierwiastka nadającego się do budowy akumulatorów niż lit. Oczywiście taka substancja musiała by być stabilna chemicznie i fizycznie, oraz realna kosztowo do zastosowania. Elektryki nie nadają się do jazd średnio i długodystansowych, dla służb, dla wojska, dla transportu ciężkiego ( autobusy i ciężarówki).
Prawdziwa nowość i zastępstwo dla spalinówek węglowych powstaje w Japoni – wodór. Europa postawiła na złego konia.
Wobec tego, z Okazji nadchodzących Świat, chciałbym wam wszystkim życzyć, dużej ilości spalin i smogu, a waszym dzieciom, chorób nowotworowych i wieńcowych z powodu kochanego przez większość " prawdziwych kierowców" zanieczyszczenia środowiska.
Kary karami ja jestem ciekaw kto ten hajs z tych kar przytula. Tak samo w przypadku foliowych reklamówek. Gdyby zależało im na środowisku należało by zakazać produkcji tych torebek a nie pobierać od nich opłaty. I tu znów pytanie kto ten hajs przytula…
Impreza GT 99 rok. Ile wlejesz tyle spali, ale frajda z jazdy nie do opisania 😁