Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa i okolice – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.
Minimalne spalanie przy jeździe o kropelce Fordem Mondeo Mk5 2.0eb 240KM w trasie. To mój pierwszy eco-driving. Wynik moim zdaniem niezły jak na 240KM i 2.0 turbo benzynę. https://www.facebook.com/FastLifeVlogRS/
Instagram @fastlifevlog
Pobrane z Youtube Chiptuning i eko tuning Warszawa jest rozwiązaniem dla kierowców w stolicy, dla których duże znaczenie ma ekonomia jazdy, nasz Warsztat samochodowy pomaga w zmniejszeniu spalania i ekologicznym tuningu auta.
Co to jest eko tuning?
Eco tuning polega na elektronicznej zmianie oprogramowania sterowników silnika. Zabieg ten zwiększa moment obrotowy jednostki napędowej i poprawia jej osiągi, jednak jego głównym celem jest poprawa ekonomii jazdy.
Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa i okolice – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.
21 thoughts on “Minimalne spalanie Ford Mondeo MK5 2.0 Ecoboost 240KM w trasie. Eco driving”
Jak dla mnie rewelacja, 7,5-8 litrów przy tak dużym samochodzie to świetny wynik. BMW 328i (2.0 turbo) pali o litr więcej a jest mniejsze i lżejsze. Sam bym wybrał wersję 1.5 ecoboost.
Pojęcie miasto tutaj do tego pomiaru za bardzo nie pasuje. Miasto to jazda od ronda do świateł i do kolejnego skrzyżowania z prędkością do 55km/h 😉 Skoro większość drogi jedziesz na tempomacie blisko 90km/h to już jest bardziej trasa. Tutaj i ja w MK4 z tym motorem zszedłem do 7,2.
Ło Boziu, co za wyniki! Mój Fusion 2.0 240KM (skrzynia automat, AWD) z 2017 nie chce zejść poniżej 10.5 litra (autostrady, 130-160 km/h)! W mieście (Kraków) żłopie nawet 16 litrów! Co prawda nie uprawiałem tak ekstremalnego eco-driving'u, ale coś mi się bardzo nie widzi, żeby osiągnąć chociaż te 9 na sto! Do baku leję PB95. Olej chwilę temu wymieniony – AMSoil Signature 100% Synthetic 5W-30. Przymierzam się do wymiany statycznej oleju w skrzyni, bo przebieg już prawie 55K km. Jakieś pomysły czemu takie mam wyniki spalania? Porady?
super filmiki.2 miesiące temu dzięki Twoim oceną podjąłem decyzje o zakupie forda z taką jednostką( z USA ale praktycznie wszystko to samo). Zainspirowałeś mnie także do zbadania spalania w moim fordzie na autostradzie przy rożnych prędkościach (dystans po ok 30 KM) na tempomacie .Jeżeli mogę zostawię link do tego filmiku. https://www.youtube.com/watch?v=8ywWlhbydJc
Nie do końca się zgodzę że ecodriving zle wpływa na silnik i osprzęt owszem jeśli się ktoś zle za to zabierze i zacznie zle redukować biegi to na pewno zamiast oszczędności narobi sobie dużych kosztów wszystko jest dobre ale jak zachowa się w tym umiar i zrobi z głową bo ecodriving to duże oszczędności ale zeby zobaczyć oszczędności to trzeba trochę przejechać bo jedna albo dwie krzyżówki nic nie dają
Czy nie może być to spalanie jakoś tabelarycznie pokazane na końcu lub początku filmu i oznaczone timestampem gdzie jest? Nie chce mi się oglądać 14 minut filmu by szukać w nim tych kilku słów jakie spalanie jest. Ogólnie filmy są fajne, ale są rozwleczone. Tego przesłuchałem pierwsze trzy minuty i zamiast o spalaniu jest gadanie jak się wymawia wersję titanium…
Druga sprawa to jest to, że spalanie na kompie, ma się często nijak do spalania wyliczanego spod dystrybutora (czyli tankuje po sam korek, wyjeżdżam, tankuje ponownie i z przejechanych km wyliczam ile spalił). U mnie w Toyocie różnica (wartość podawana na l/100km) to od 0,2l na bardzo długich trasach jadąc wolno, poprzez ok. 0,5 – 1l jadąc koło 140 – 150 na autostradzie i do 2l w mieście na krótkich trasach, gdzie silnik się dobrze nie ugrzeje. Więc czasami komputer pokazuje mi np. 6l a po tankowaniu mam np. 7,7 z obliczeń.
U mnie mk4 2.0 240 kunia plus chip jazda o kropelce ~50km normalna droga i dalej autobana z tempomatem na 95km/h pokazalo po 100km 6.2 litra… ile jest w rzeczywistosci nie wiem…trzeba by testa z tankowaniem do pełna.
Dobry test Ja w moim Ford Fusion 2016(wersja USA mondeo) silnik 2.5l 177 KM w dojazdach miejskich do pracy (jakieś 7 kilometrów) w normalnej jeździe (nie eco nie żyleta) spala mi średnio 11.5l LPG(sprawdzane na "lejku"), oczywiście na komputerku jest poniżej 10 😉 Pozdrawiam
Jak dla mnie rewelacja, 7,5-8 litrów przy tak dużym samochodzie to świetny wynik. BMW 328i (2.0 turbo) pali o litr więcej a jest mniejsze i lżejsze. Sam bym wybrał wersję 1.5 ecoboost.
Pojęcie miasto tutaj do tego pomiaru za bardzo nie pasuje. Miasto to jazda od ronda do świateł i do kolejnego skrzyżowania z prędkością do 55km/h 😉
Skoro większość drogi jedziesz na tempomacie blisko 90km/h to już jest bardziej trasa. Tutaj i ja w MK4 z tym motorem zszedłem do 7,2.
Wczoraj jechalem max eco 10km i mialem 5.9 nizej juz naprawde sie nie da chyba ze z gorki..przy normalnej jezdzie pali 9 takze nie jest zle
Stoję przed zakupem forda i chce zakupić fusiona sport 2.7 . Rzekomo pali nie wiele więcej niż 2.0eb , wiesz coś o tym ???
Jak jedziesz z górki i będziesz wracać to będziesz miał pod górkę.
10.5 l inaczej być nie będzie.
Chcesz jeździć o kropelce. Kup sobie inne auto. Żadne odkrycie
Ło Boziu, co za wyniki! Mój Fusion 2.0 240KM (skrzynia automat, AWD) z 2017 nie chce zejść poniżej 10.5 litra (autostrady, 130-160 km/h)! W mieście (Kraków) żłopie nawet 16 litrów! Co prawda nie uprawiałem tak ekstremalnego eco-driving'u, ale coś mi się bardzo nie widzi, żeby osiągnąć chociaż te 9 na sto!
Do baku leję PB95. Olej chwilę temu wymieniony – AMSoil Signature 100% Synthetic 5W-30. Przymierzam się do wymiany statycznej oleju w skrzyni, bo przebieg już prawie 55K km.
Jakieś pomysły czemu takie mam wyniki spalania? Porady?
super filmiki.2 miesiące temu dzięki Twoim oceną podjąłem decyzje o zakupie forda z taką jednostką( z USA ale praktycznie wszystko to samo). Zainspirowałeś mnie także do zbadania spalania w moim fordzie na autostradzie przy rożnych prędkościach (dystans po ok 30 KM) na tempomacie .Jeżeli mogę zostawię link do tego filmiku.
https://www.youtube.com/watch?v=8ywWlhbydJc
Mam zamiar kupic Forda mondeo mk5 .czy moglby mi ktos podpowiedziec jaka jednoske najlepiej wybrac .Benzyna czy diesel.?
Nie do końca się zgodzę że ecodriving zle wpływa na silnik i osprzęt owszem jeśli się ktoś zle za to zabierze i zacznie zle redukować biegi to na pewno zamiast oszczędności narobi sobie dużych kosztów wszystko jest dobre ale jak zachowa się w tym umiar i zrobi z głową bo ecodriving to duże oszczędności ale zeby zobaczyć oszczędności to trzeba trochę przejechać bo jedna albo dwie krzyżówki nic nie dają
a standardowe spalanie ?
Ty dzisiaj byłem w fordzie pooglądać i dowiedziałem się że wycofali ze sprzedaży twój silnik. Nie spełnia norm. wiesz coś o tym?
Jakie są obroty silnika przy prędkości np 100km/h na najwyższym biegu?
Ja robiąc test jazdy o kropelce maksymalnie tak wytrzymuje 7 minut:-):-)
Pytanie: co to za dodatek, który stosujesz do paliwa? I co on daje?
2.0 ecoboost 203km z hydrokinetykiem spalanie 12,4 od nowosci 45kkm
Czy nie może być to spalanie jakoś tabelarycznie pokazane na końcu lub początku filmu i oznaczone timestampem gdzie jest? Nie chce mi się oglądać 14 minut filmu by szukać w nim tych kilku słów jakie spalanie jest. Ogólnie filmy są fajne, ale są rozwleczone. Tego przesłuchałem pierwsze trzy minuty i zamiast o spalaniu jest gadanie jak się wymawia wersję titanium…
Druga sprawa to jest to, że spalanie na kompie, ma się często nijak do spalania wyliczanego spod dystrybutora (czyli tankuje po sam korek, wyjeżdżam, tankuje ponownie i z przejechanych km wyliczam ile spalił). U mnie w Toyocie różnica (wartość podawana na l/100km) to od 0,2l na bardzo długich trasach jadąc wolno, poprzez ok. 0,5 – 1l jadąc koło 140 – 150 na autostradzie i do 2l w mieście na krótkich trasach, gdzie silnik się dobrze nie ugrzeje. Więc czasami komputer pokazuje mi np. 6l a po tankowaniu mam np. 7,7 z obliczeń.
U mnie mk4 2.0 240 kunia plus chip jazda o kropelce ~50km normalna droga i dalej autobana z tempomatem na 95km/h pokazalo po 100km 6.2 litra… ile jest w rzeczywistosci nie wiem…trzeba by testa z tankowaniem do pełna.
Volvo V60 z tym silnikiem w trasie zszedłem do 6/100 tyle, że bez klimy i tam jest skrzynia dwusprzęgłowa, paliwo 95
Dobry test
Ja w moim Ford Fusion 2016(wersja USA mondeo) silnik 2.5l 177 KM w dojazdach miejskich do pracy (jakieś 7 kilometrów) w normalnej jeździe (nie eco nie żyleta) spala mi średnio 11.5l LPG(sprawdzane na "lejku"), oczywiście na komputerku jest poniżej 10 😉
Pozdrawiam
Mała korekta. W godzinach 23:00–5:00 w obszarze zabudowanym można jechać maksymalnie 60 km/h.