Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa i okolice – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.
Pobrane z Youtube Chiptuning i eko tuning Warszawa jest rozwiązaniem dla kierowców w stolicy, dla których duże znaczenie ma ekonomia jazdy, nasz Warsztat samochodowy pomaga w zmniejszeniu spalania i ekologicznym tuningu auta.
Co to jest eko tuning?
Eco tuning polega na elektronicznej zmianie oprogramowania sterowników silnika. Zabieg ten zwiększa moment obrotowy jednostki napędowej i poprawia jej osiągi, jednak jego głównym celem jest poprawa ekonomii jazdy.
Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa i okolice – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.
5 thoughts on “Chiptuning. Czy DPF / FAP trzeba usunąć? | "Eko w Dieslu" odcinek 7”
Absolutnie się nie zgodzę z Twoim stanowiskiem. Mój przykład; VW Amarok 3,0tdi 256KM. Zrobiłem "stage 1" przy przebiegu 42000km (wyszło 301KM). Już w dniu chiptuningu zobaczyłem pierwszy raz kontrolkę zapchania filtra. Od tamtej pory "dopalanie" dpfa włączało się średnio co 2 dni (podniesione obroty i smród przegrzanego wydechu). Oczywiście oleju przybyło do maxa w 4000km. Wróciłem do wartości fabrycznych, ale DPF dopala się teraz równie często a jak jeżdzę po mieście codziennie. Dziś zwalam DPFa i daję do prania. Możę znajdę czas na dokładne opisanie problemu – zrobie screeny pomiarów i pojeżdżę z 2000km żeby wnioski były czytelne i miarodajne. Dodam, że w tym samym dniu kolega chipował swojego Amaroka 224KM – objawy te same. PRZYPADEK???
Witam serdecznie mam Pytanie czy w Peugeot 208 1.6 blue hdi 75 km rok 2017 filtr fap. Można to przez sterownik wyłączyć chodzi mi o adblue żeby nie podawał mocznika ale został…. bo niestety jest to chore (musisz iść a to g.. no się zaczyna wypalać) Ostatni przykład to wizyta u kardiologa…. Pozdrawiam PS. Szczęśliwego Nowego Roku
W 3.0tdi Audi A5 przebieg 260kkm euro5 jeźdzony 90% brytyjskie autostrady postanowiłem umyć dpf na specjalnej do tego maszynie i okazało się że żaden tuning nie był potrzebny. Auto odżyło i wszystko było na Plus. Sprzedałem i nadal ktoś Cię cieszy autem. Teraz mam volvo xc60 2.4 215KM przebieg 102kkm euro6 i jak będę miał urlop to jadę na profilaktyczne czyszczenie nagarów i czyszczenie egr jak i mycie dpf. Intercooler też zamierzam umyć by przywrócić osprzęt do fabrycznych standardów. Wszystko działa. Zwykła profilaktyka. To tak tylko nawiązując do tuningu auta że nie trzeba wcale pozbywać się ekologia a jak jest zadbana to spisuje się bardzo dobrze
Absolutnie się nie zgodzę z Twoim stanowiskiem. Mój przykład; VW Amarok 3,0tdi 256KM. Zrobiłem "stage 1" przy przebiegu 42000km (wyszło 301KM). Już w dniu chiptuningu zobaczyłem pierwszy raz kontrolkę zapchania filtra. Od tamtej pory "dopalanie" dpfa włączało się średnio co 2 dni (podniesione obroty i smród przegrzanego wydechu). Oczywiście oleju przybyło do maxa w 4000km. Wróciłem do wartości fabrycznych, ale DPF dopala się teraz równie często a jak jeżdzę po mieście codziennie. Dziś zwalam DPFa i daję do prania. Możę znajdę czas na dokładne opisanie problemu – zrobie screeny pomiarów i pojeżdżę z 2000km żeby wnioski były czytelne i miarodajne. Dodam, że w tym samym dniu kolega chipował swojego Amaroka 224KM – objawy te same. PRZYPADEK???
Ale pierdolenie.
Witam serdecznie mam Pytanie czy w Peugeot 208 1.6 blue hdi 75 km rok 2017 filtr fap. Można to przez sterownik wyłączyć chodzi mi o adblue żeby nie podawał mocznika ale został…. bo niestety jest to chore (musisz iść a to g.. no się zaczyna wypalać) Ostatni przykład to wizyta u kardiologa…. Pozdrawiam PS. Szczęśliwego Nowego Roku
Mam 1.9 tdi brb z dpf i jeszcze nigdy mi się nie wypalał nwm czy się cieszyć czy płakać…
W 3.0tdi Audi A5 przebieg 260kkm euro5 jeźdzony 90% brytyjskie autostrady postanowiłem umyć dpf na specjalnej do tego maszynie i okazało się że żaden tuning nie był potrzebny. Auto odżyło i wszystko było na Plus. Sprzedałem i nadal ktoś Cię cieszy autem. Teraz mam volvo xc60 2.4 215KM przebieg 102kkm euro6 i jak będę miał urlop to jadę na profilaktyczne czyszczenie nagarów i czyszczenie egr jak i mycie dpf. Intercooler też zamierzam umyć by przywrócić osprzęt do fabrycznych standardów. Wszystko działa. Zwykła profilaktyka.
To tak tylko nawiązując do tuningu auta że nie trzeba wcale pozbywać się ekologia a jak jest zadbana to spisuje się bardzo dobrze