Loading…

EKO TUNING

Ekologiczny Tuning Samochodów w Warszawie
Kontakt

Co daje chip tuning? Ile kosztuje , czy jest bezpieczny ? [ABC tuningu #4]



Co to jest chip Tuning na te oraz inne pytania odpowiemy wraz z firmą Turboelita która zajmuje się profesjonalnym modyfikowaniem samochodów

P——————————————————————————————-
WARSZTATY M4K GARAGE sprawdźcie co u nich:
https://www.m4kgarage.pl/
——————————————————————————————-
CHCESZ OTWORZYĆ Z NAMI WARSZTAT M4K GARAGE?
NAPISZ tutaj: franczyza@m4k.pl
—————————————————–
🛠M4K GARAGE – profil główny całej sieci
https://www.facebook.com/m4kwarsztat
https://www.instagram.com/m4kgarage/
🛠M4K GARAGE SZCZECIN – w przygotowaniu
https://www.facebook.com/m4kszczecin
https://www.instagram.com/m4kgarageszczecin/
🛠M4K GARAGE KIELCE
https://www.facebook.com/m4kkielce
https://www.instagram.com/m4kgaragekielce/
🛠 M4K GARAGE WROCŁAW
https://www.facebook.com/M4KGarageWroclaw
https://www.instagram.com/m4kgaragewroclaw/
🛠 M4K GARAGE KOŚCIERZYNA
https://www.facebook.com/m4kkoscierzyna
https://www.instagram.com/m4kgaragekoscierzyna/
🛠 M4K GARAGE SZEMUD
https://www.facebook.com/m4kszemud
https://www.instagram.com/m4kgarageszemud/

WSPÓŁPRACA
wspolpraca@m4k.pl
KONTAKT dla widzów
info@m4k.pl

INSTAGRAM WBIJAJCIE
———————————————————————————–
https://www.instagram.com/milosnicy4kolek/
————————————————————————————
Wbijajcie na naszego FB
———————————————————————————–
https://www.facebook.com/milosnicy4kolek/
———————————————————————————–

Pobrane z Youtube Chiptuning i eko tuning Warszawa jest rozwiązaniem dla kierowców w stolicy, dla których duże znaczenie ma ekonomia jazdy, nasz Warsztat samochodowy pomaga w zmniejszeniu spalania i ekologicznym tuningu auta.

Co to jest eko tuning?
Eco tuning polega na elektronicznej zmianie oprogramowania sterowników silnika. Zabieg ten zwiększa moment obrotowy jednostki napędowej i poprawia jej osiągi, jednak jego głównym celem jest poprawa ekonomii jazdy.

50 thoughts on “Co daje chip tuning? Ile kosztuje , czy jest bezpieczny ? [ABC tuningu #4]

  1. Mam BMW z silnikiem B47 po chiptuningu. Po jakimś czasie strzelił mi rozrząd. Zmieniam slupek silnika. Pytanie brzmi: czy muszę ponownie robic chiptuning czy może pozostać stary i będzie bezpieczny dla silnika?

  2. Posiadam mercedesa a class w169 160CDI jest to 2L disel o mocy 82KM… noi i tu jest problem bo troche tych koni i momentu mu brakuje… chcialbym cos z tym zrobic ale obawiam sie ze to moze wplynac zle na uklad napedowy… i czy po takim zabiegu nie trzeba zmocnic ukladu hamulcowego?? Przeciesz wieksza moc i moment obrotowy rowna sie wiekszym predkoscia na drodze ktore trzeba wyhamowac

  3. Z tym dymieniem to głupszych rzeczy nie słyszałem, dymienie to nic innego jak spadająca na łeb na szyję sprawność silnika, dokładnie tak samo jak starych kotłów na węgiel…. jeśli dymi to źle … w złych proporcjach jest podawana mieszanka… dymi? bo ktoś tak podniósł dawkę paliwa że silnik nie jest w stanie jej przepalić… kiedy piec dymi bardziej? jak wrzucisz jeden kawałek węglą? czy jak wrzucisz 10 na raz? a teraz zastanów się co pierw zapali i odda ciepło…. oczywiście że jeden mały kawałek

  4. jeżeli ktoś jest zainteresowany profesjonalnym tzw chip tuningiem proponuję odnaleźć sobie GROM CAR ELECTRO na Podhalu. Takich rzeczy jak on to mało kto robi. Najfaniejszy jest np płynny przyrost mocy we wszystkich turbo diselach bez turbo dziury i gdzie moc jest do odcięcia. Polecam.

  5. Ja kupiłem za grosze a4. Tdi b8 143 konie zczipowany w wawie na 180 koni w bd firmie. Auto pol roku temu. Miało wymieniana dwumase sprzęgło rozrzad tarcze klocki orzod tył i pompe oleju. Jest tez po usunieciu dpfu. Dymi na czarno tylko po daniu na pełen gaz. Auto pojdzie do ojca ktory jezdzi 5-6 tys rocznie i czasami ja go przedmucham. Czy jak bedzie nim jeŹdził taki człowiek ktory nie przekracza dizwolonych predkosci to dmumasa dorzeglo itd nie odczują w ogole ze auto jest zczipowane??? Pytam bo mialrm kupic je na handel i czysty zarobek a miało oprocz tamtych rzeczy wymieniona jeacze chłodnice na nowa zamek od drzwi opony 3 miesiące akunulator nowy i rozrząd tez 5 tya temu zmieniany a dałem za nia 24 tysiace złotych….od kumpla ktoreho znam od dziecka i który jak sie na cos napali od razu sprzedaje za grosze zeby tylko mieć nowa zabawkę. Przejechał nia okolo 8 tys…. . Auto mysle ze za 35 tys zl pojdzie bez problemu tylko e jest w nim wszystko powymieniane i zal sprzedawac . czy jak ojciec nie będzie nim dawal w palnik to z tym czipem wytrzyma bardzo długo? Będzie jezdzic maks 8 tys rocznie

  6. A czy np. zwiększenie mocy silnika 1,9 dTi ,80KM i 160 Nm na 98 KM i 200 Nm jest bezpieczne? podaje przykłąd renault megane I, ph 2 gdzie do 2000 roku były silniki 98 KM a potem ten sam silnik został pozbawiony intercoolera i ma moc 80 KM

  7. A tak z ciekawości. Czy można chipować w ten sposób, żeby silnik mniej spalał? Nie mówię tu o jakichś kosmicznych wartościach – powiedzmy 0,5 – 1 l / 100km. Jest taka możliwość?

  8. Turboelita- ludzie, którzy "wyspecjalizowani" są w zwiększaniu mocy silników grupy VW powinni te auta znać na wylot… no cóż przy zwykłej wymianie rozrządu filtrów, płynów, uszczelek i "SPRAWDZENIU WSZYSTKIEGO!!!" otrzymałem od panów auto, które po miesiącu użytkowania wyzbyło się całego oleju… nagar który był w rurach/silniku powodował powstawanie podciśnienia, które z kolei próbując znaleźć ujście wyrzucało olej gdzie się dało…silnik dosłownie się gotował. Po ponownym odwiedzeniu panów "tunerów" usłyszałem :"nic pan nie mówił żeby to sprawdzić"…Ręce opadają (albo bardziej świerzbią, żeby takiemu jegomościowi przypier*&^ć) JAKBYM SIĘ ZNAŁ NA TYM TO BYM SAM TO ZROBIŁ!!! szczerze nie polecam…za brak sumienności i nieprofesjonalne podejście… A oni jeszcze ludziom auta "tuningują"….

  9. Michu weź nie p*erdol. Przecież nie od dziś wiadomo że kiedyś były czasy dostatku i powstawały jednostki napędowe przewymiarowane i przy tym seryjnie mało wysilone. To właśnie dla nich np. same delikatne zmiany map, o parę kucy zmniejszały spalanie, a spadek żywotności był bynajmniej nieodczuwalny, dla nich taki zabieg jest absolutnie bezpieczny.

Dodaj komentarz